قیمت لپ تاپ i5 2023

راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

قیمت لپ تاپ i5 2023

۱۷۳ بازديد
راه های بسیار آسان برای مدیریت لپ تاپ اضافی

laptopقیمت لپ تاپ ایسوس کور ای 5، حدود 18 میلیون تومان است که یک خرید خوب محسوب میشود. با خرید لپ تاپ ایسوس Core i5، عمر باتری طولانی را دریافت خواهید کرد. اخرین نسخههای سرفیس پرو، تقریباً شبیه به هم هستند، اما عملکرد آنها شبیه به لپ تاپهای ممتاز مانند مک بوک پرو یا دل XPS است. لپ تاپ سرفیس پرو 8 بهترین لپ تاپ آی 5 به شمار میآید که با وجود رم 8 گیگابایتی آن، قادر خواهید بود که تقریباً هر کاری را با آن انجام دهید. نکته قابل توجه در لپ تاپ سرفیس پرو 8 به عنوان یکی از بهترین لپتاپ های Core i5 صفحه نمایش آن است. نسخههای قدیمیتر سرفیس، دارای رزولوشن و اندازه یکسان بودند، اما این مدل جدید واضحتر و روشنتر است که نسبت به نسخههای قبل، عملکرد بهتری نشان میدهد. مانند هر لپ تاپ قابل حمل و سبک و قابل تبدیل، مشکل این لپ تاپ نیز، تعداد پورتهای آن است.

  • قیمت: 805.00 دلار
  • گرید بندی به چه معنی است ؟
  • لپ تاپ لنوو i7 نسل 12
  • سری پردازنده مرکزی: Core™ i5
  • چگونه از هک شدن وای فای جلوگیری کنیم؟
  • ظرفیت حافظه رم: 16 گیگابایت، 32 گیگابایت
  • ظرفیت دستگاه
  • صفحه نمایش عالی

laptopاین لپ تاپها دارای نمایشگر هایی بسیار زیبا بوده و در واقع، بهترین مدلهای لپ تاپهای اچ پی را به کاربران معرفی میکنند. این سری به عنوان پرچمدار لپ تاپهای HP شناخته میشود. این سری هم دارای طراحی بسیار جذابی بوده و نمایشگرهای بزرگ و با کیفیت را برای خریداران فراهم میکند. این لپ تاپها از نظر صوتی بسیار قدرتمند بوده و از همه سریهای دیگر بهتر عمل میکنند. این لپ تاپها دارای حالت استوکی بوده و طرفداران خاص خودشان را هم دارند. این لپ تاپها تقریبا جدید هستند و به عنوان لپ تاپهای حرفهای HP شناخته قیمت لپ تاپ i5 میشوند. این سری دارای طراحی خیره کنندهای بوده و از جمله لپ تاپهای فانتزی بازار هستند. لپ تاپها دارای دوام بالایی بوده و وزن سبکی را برایتان به همراه دارند. جدیدترین و بهترین ویژگیها و اجزای سازنده که علم آن در اختیار اچ پی قرار دارد، برای این سری در نظر گرفته شده است و میتوانید بدون هیچ مشکلی از آنها استفاده کنید.

لپ تاپ - چه چیزی را می‌توانید آموزش دهید خارج از منتقدان لپ تاپ برای Grow Bigger}

laptopبه هنگامی که ما قصد خرید و تهیه یک لپ تاپ را داریم، یکی از گزینه هایی که به ما معرفی مینمایند لپ تاپ استوک خواهد بود. چگونه و به چه شکل یک لپ تاپ تازه به لپتاپ استوک تبدیل میشود؟ در چند سال اخیر کشورهای پیشرفته با برگزاری نمایشگاه های تکنولوژی و فناوری، کامپیوتر و لپ تاپ، کمپانی های گوناگونی به معرفی محصولات نوین خویش مبادرت میورزند. ضمن نمایشگاه، لپتاپ ها در درون فضا های مخصوص تعبیه گردیده به نمایش عموم گذارده شدهاند. و یا در راستای انجام آزمایش های متعدد روشن میباشند تا بازدید کنندگان عزیز از آن دیدن فرموده و با آن کار نمایند. حال آن که امکان دارد در نمایندگی های کمپانی های تولید کننده کامپیوتر در کشورهای متنوع جهان در راستای معرفی مدل های نوین عرضه گردیده کمپانی ها لپتاپ های خویش را جهت عرضه و مشاهده عموم در دسترس قرار دهند. آنها پس از تمام شدن نمایشگاه یا دوره عرضه محصولات ضمن نمایندگی ها، لپ تاپ ها را جمع آوری کرده و تحت عنوان لپتاپ استوک جهت فروش لپتاپ استوک گام میگذارند.

laptopHP طیف های مختلفی از لپ تاپ را تولید می کند از جمله لپ تاپ های تجاری، لپ تاپ های مصرف کننده عمومی، لپ تاپ های گیمینگ و لپ تاپ هایی که برای افراد خلاق طراحی شده اند. برای مرور کلی و بهره وری، ممکن است یک دستگاه ساده اما قابل اعتماد با عمر باتری خوب بخواهید. اگر از نظر قدرت نیازی به انجام کارهای سخت و طاقت فرسا ندارید، HP Chromebook به شما عمر باتری طولانی مدت همراه با قابلیت حمل عالی را می دهد. اگر به دنبال یک لپ تاپ برای بیزینس و راه اندازی کسب و کار هستید، ممکن است بخواهید طیف لپ تاپ های EliteBook را در نظر بگیرید. در همین حال، خلاقانی که به گرافیک اختصاصی و قدرت زیادی نیاز دارند، می خواهند طیف های Envy و Zbook را در نظر بگیرند. طیف های مختلف لپ تاپ HP چه کسانی را هدف قرار می دهد؟ درک محدوده و طیف لپ تاپ های HP در ابتدا ممکن است سخت به نظر برسد، زیرا تعداد آنها بسیار زیاد است، اما وقتی دقیق تر نگاه کنید، هر محدوده هدف مشخصی دارد.

در بخش قبلی بهصورت کامل با برند لنوو آشنا شدیم. برندی چند ملیتی که از هیچ شروع کرد و به دومین تولیدکننده برتر کامپیوتر در دنیا تبدیل شد. در حال حاضر این برند در حوزههای مختلف، فعالیت میکند. از لنوو هستیم؛ اما انواع لپ تاپ های لنوو بیش از همه شهرت دارند. وقتی که مشخصات و قیمت لپ تاپ لنوو را مشاهده کنید، قطعاً با خودتان میگویید که با بهترین قیمت، میتوانید بیشترین کارایی را داشته باشید. لپ تاپهای لنوو در وهله اول تنوع بسیاری دارند. در حقیقت این برند برخلاف بسیاری از برندهای تولیدکننده دیگر همانند، اپل، تنوع بینظیری از انواع لپ تاپ را در اختیار مشتریان قرار میدهد. اگر قیمت لپ تاپ لنوو گیمینگ برای شما مناسب نباشد، میتوانید به سراغ خرید لپ تاپ لنوو با قیمت مناسبتر بروید. اگر رنگ تیره و ساده لپ تاپ لنوو با روحیه شما سازگار نیست، میتوانید انواع لپ تاپ لنوو صورتی را بخرید.

پس نگران انجام امور خود به هیچ وجه نباشید.

laptopاین لپ تاپ ها در طیف لپ تاپ های میان رده بازار قرار میگیرند. سری آیدیاپد جز لپ تاپ هایی هستند که کاملا مشتری محور طراحی شده اند. این لپ تاپ ها صرفا برای اینکه مشتریان نگران خرید لپ تاپ به دلیل هزینه بالا نباشند به بازار عرضه شدند. اگر شما نیز در صدد خرید لپ تاپ لنوو هستید اما قیمتها شما را به وحشت انداخته اند نگران نباشید. لپ تاپ های سری IdeaPad علاوه بر ظرافت و سبکی، دارای سخت افزار مناسب و قوی نیز میباشد. پس نگران انجام امور خود به هیچ وجه نباشید. این لپ تاپ ها از سریهای بالارده شرکت لنوو محسوب میشوند. علاوه بر سخت افزار عالی، طراحی زیبایی نیز دارند که سبب شده برای بسیاری از کاربران جذاب باشد. این لپ تاپ ها در سری گیمینگ قرار دارند که از لحاظ جایگاه بالاتر از سری Ideapad Gaming قرار لب تاپ دل میگیرند. ویژگیهای اصلی در سری لپ تاپ لژیون لنوو نمایشگرهای FHD، رم های بالا، حافظه SSD زیاد و پردازنده های قوی میباشند که باعث شده در میان رقبا با توجه به قیمت مناسب یک سر و گردن بالاتر باشند.

laptopدر حال حاضر برند ریزر جزو بهترین تولیدکننده لپتاپهای گیمینگ به حساب میآید. البته این برند محصولاتی بسیار گرانقیمت را به بازار عرضه میکند. پس اگر بهدنبال خرید اقتصادی هستید، باید بهدنبال برندهای معمولیتر بگردید. انواع لپ تاپ های گیمینگ لنوو طرفداران بسیاری پیدا کردهاند. برای مثال میتوان به سری پاویون یا سری لژیون این برند اشاره کرد. لپ تاپ گیمینگ 3 لنوو نیز یک لپ تاپ عالی برای بازی به حساب میآید. در حال حاضر لپ تاپ گیمینگ هواوی و لپ تاپ گیمینگ msi نیز طرفداران بسیاری پیدا کردهاند. هر دو برند جزو برندهای معروف حال حاضر بازار ایران هستند. البته باید بدانید لپ تاپ گیمینگ msi از نظر کیفیت و قدرت، از انواع برند لنوو و ایسوس یا ایسر تا حدودی عملکرد بهتری دارد. با این حال قیمت لپ تاپ های گیمینگ ایسوس به عنوان مثال لپ تاپ rog ایسوس و لپ تاپ ایسوس تاف گیمینگو همچنین لنوو از MSI و Razer مقرونبهصرفهتر است.

A میشود. در واقع گرید A مربوط به لپ تاپهایی است که حدود 1 تا 3 ماه مورد استفاده قرار گرفتهاند. در لپ تاپهای گرید A هیچ اثری از شکستگی، ضربه دیدگی صفحه نمایش یا استفاده زیاد از لپ تاپ مشاهده نمیشود. معمولا سلامت باتری این گرید از لپ تاپ استوک، حدود 80 درصد است و به هیچ عنوان تحت تعمیر قرار نگرفته اند. از لحاظ ظاهری نیز لپ تاپ گرید A دارای خطوط کوچک یا رنگ پریدگی جزئی میباشد؛ به طوری که زیاد هم مشخص نیست. A بسیار تمیز و بدون هیچ خط و خشی هستند و با لپ تاپهای نو تفاوت چندانی ندارند. لپ تاپ استوک گرید B معمولا بین 2 تا 10 ماه مورد استفاده قرار گرفتهاند و در ظاهر نسبت به گرید A ساییدگی بیشتری دارند. در لپ تاپ گرید B ممکن است در صفحه نمایش خطوط ریز و خشهایی وجود داشته باشد اما به هیچ عنوان پیکسل سوخته در صفحه نمایش ندارند.

  • خوب و سریع
  • اندازه صفحه نمایش: 3 اینچ صفحه لمسی
  • طراحی 2 در 1
  • لپتاپهای دانشجویی
  • کالیبره کردن رنگ مانیتور | روش ها و مزایای آن
  • لپ تاپ لنوو v15

قیمت ارز و سایر موارد دیگر هم تاثیر به سزای بر روی قیمت لپ تاپ دارند. جدای از مشخصات سخت افزاری یکی از اصلی ترین اجزاء لپ تاپ های ایسوس همان اندازه و نوع صفحه نمایش لپ تاپ می باشد. بزرگ یا کوچک بودن صفحه نمایش در حمل و نقل آن نیز تاثیر میگذارد. شرکت جهان بازار با داشتن تنوع های بالا در سایز لپ تاپ های ایسوس یکی از بهترین شرکت ها می باشد. لپ تاپهای اقتصادی و ارزان قیمت ایسوس تحت عنوان Vivobook عرضه میشوند. نوت بوکهای ایسوس در این سری تولید میشوند، و در سه نوع S، Pro و Flip ساخته میشوند. ایسوس تعداد زیادی از لپ تاپهای خود را در این دسته تولید میکند. وب گردی، تماشای فیلم و محتواهای چند رسانهای، و کار با نرمافزارهای عمومی مانند نرمافزارهای Office از جمله کاربریهای دسته Vivobook میباشند. محصولات این دسته جهت استفاده دانشجویی یا دانشآموزی، استفاده در خانه و محل کار مناسب میباشند. اگر قیمت لپ تاپ ایسوس اهمیت بالایی برایتان دارد و میخواهید یک لپ تاپ ارزان قیمت اما با کیفیت خریداری کنید، ما سری Vivobook را به شما پیشنهاد میکنیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.