لپ تاپ استوک

راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

لپ تاپ استوک

۲۶۱ بازديد

لپ تاپ استوک چیست؟

کلمه لپ تاپ استوک آمریکایی معمولا برای کالاهایی استفاده میشه که به هر نحوی برای یک مدت کوتاه ازشون استفاده شده و الان به فروش گذاشته میشن. حالا این استفاده تو کالاهای مختلف متنفاوته. تو حوزه لپ تاپ و کیس و کالاهای کامپیوتری به این معنیه که مثلا لپ تاپ استوک، لپ تاپ کارکرده شرکتی، نمایشگاهی ، مرجوعی و اجاره ای است.

تو کشورهای اروپایی و آمریکایی شرایطی وجود داره که شرکت های مختلف رو به نوسازی تجهیزات ترغیب میکنه. معمولا هر سه سال یکبار این کار رو انچام میدن. شرکت های سازنده بعد سه سال خدمات پس از فروش خود را متوقف میکنند و در ازای مابه تفاوت قیمت، کالاهای جدید رو جایگزین کالاهای قدیمی میکنند.

از طرفی شرکت هایی وجود دارند که کالاها رو به کاربران اجاره می دهند. دانشجویان به جای اینکه لپ تاپ بخرند اون رو از شرکت های اجاره ای میگیرن. و این کالا هم بعد سه سال وارد بازار کالاهای استوک میشن.

در فروشگاه های زنجیره ای اروپایی و امریکایی مشتریان میتونن کالای خریداری شده را یک ماه بدون هیچ دلیلی مرجوع کرده و تمام مبلغ کالا را دریافت کنن. کالای برگشتی به خاطر باز بودن کارتن کالای نو شناخته نمیشه و مستقیما به انبار فرستاده می شه.لپ تاپ استوک با کیفیت عالی                

در نتیجه این شرکت ها تمام تجهیزات قدیمی را برای فروش به مزایده میذارن. شرکت هایی مثل شرکت ما و سایر همکارامون از طریق رابط اون تجهیزات رو به مناسبترین قیمت خریداری میکنیم. یه مقدار زمان میبره تا به دستمون برسن. بعد از اینکه لپ تاپ و کیس ها رسید نوبت به تست اونها میرسه . تیم فنی کارهای لازم از جمله تست مانیتور،هارد، رم ، مادربورد، سی پی یو، نصب درایور و تست نرم افزار را انجام میده و برای اطمینان از کیفیت این پروسه دو هفته طول میکشه.

چرا لپ تاپ استوک؟

جوابش سادست. شما می تونید با هزینه کمتر محصولی که میخواید را بخرید. مثلا اگه قرار باشه یک لپ تاپ با پردازنده I7 و رم 16 و هارد 500 با گرافیک اینتل ده میلیون قیمت داشته باشه ، شما میتونید با 6 میلیون استوک اون رو بخرید. البته این مقایسه برای انواع لپ تاپ و لوازم کامپیوتری صدق میکنه.

شاید علت دیگه ای که میشه برای خرید لپ تاپ های استوک ارزان  آورد ، تنوع اونهاست.از انواع لپ تاپ های نظامی ضد آب و اسید گرفته لپ تاپ های سبک اداری تا لپ تاپ های صنعتی با پورت های(درگاه)  متفاوت.

درجه بندی

کالاهای استوک بر مبنای سلامت فیزیکی به چند رده تقسیم میشن.  گرید A++ و گرید A+ و گرید A

گرید A++

لپ تاپ استوک با گرید A++ بسیار تمیز است و هیچ گونه خط و خشی ندارد. این گرید رو به  openbox هم میشناسن. این ها لپ تتاپ هایی هستن که پشت ویترین های مغازه و فروشگاه ها برای ارائه و نمایش محصول استفاده میشن.

گرید A+

لپ تاپ های این گرید هم تمیز هستن و هیچ گونه خط و خش ندارن . به اصطلاح سایه هم ندارن. سایه به لکه های و تغییر رنگ  روی بخش موس پد و اطرافش گفته میشه. این لپ تاپ توسط کاربر استفاده شدن و خوب نگهداری شدن.لپ تاپ استوک تبلت شو 

گرید A

لپ تاپ های این گرید خط و خش های ریزی دارن . سایه دارن ولی همچنان تمیز و با کیفیت هستن.

مطلبی که لازمه اضافه بشه اینه که محصولات استوک توسط تیم های خدماتی شرکت های سازنده مرتب چک و عیب یابی میشن و دائم از خرابی اون ها جلوگیری میشه. کارایی اونها حفظ میشه و نحوه صحیح استفاده ازش آموزش داده میشه.
https://cutt.us/vfkkc
https://opizo.com/9Plt9r
https://cutt.us/vXY1d
https://zaya.io/2lgr1
https://1da.ir/teAy
https://cutt.us/vXY1d
https://opizo.com/fdtXiB

انواع هارد لپ تاپ

انواع هارد لپتاپ در یک تصویر

سه نوع مختلف هارد دیسک وجود دارد: SATA ،SSD و NVMe. در این مقاله با این سه نوع + نقاط قوت و ضعف آنها آشنا خواهید شد.

هارد دیسک چیست و چرا به آن احتیاج داریم؟

هارد دیسک قطعه ای است که اطلاعات شما را ذخیره می کند. اغلب اصطلاح هارد دیسک را به اختصار HDD می نامیم. به دلایل مختلفی ممکن است بخواهید هارد دیسک بخرید:

  • فضای HDD فعلی شما کم است و به یک هارد دیسک بزرگتر احتیاج دارید.
  • متوجه شده اید که باز کردن اسناد یا فایل های بزرگ مانند فیلم ها مدت زمان زیادی طول می کشد.
  • و غیره

در هر صورت درک اینکه چرا به یک هارد جدید احتیاج دارید به شما کمک می کند تا بدانید چه می خواهید. در قدم بعدی باید در مورد انواع مختلف هارد دیسک ها و تفاوت بین آنها بیشتر بدانید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.